PLC

اطلاعات دوره:

کد استاندارد: 36/85/47/89/47 دپارتمان:

توضیحات دوره:

آموزش PLC یا دوره کنترل کننده های برنامه پذیر پی ال سی دوره ای متفاوت برای علاقه مندان به پیشرفت در صنعت برق و اتوماسیون می باشد. در این دوره صفر تا صد مباحث نرم افزار و سخت افزاری پی ال سی های زیمنس ، کینکو و دلتا به کارآموزان ارائه میگردد.
این دوره شامل سرفصل های نرم افزاری و سخت فزاری بسیار پیشرفته می باشد و تمامی مطالب و تجهیزات اتوماسیون کاربردی در صنعت ایران و آلمان را فرا میگیرد که از جمله آنها می توان به اموزش درایو AC و DC، آموزش سروو موتورها، آموزش پنوماتیک و الکتروپنوماتیک، آموزش برندهای پرکاربرد PLC صفر تاصد پی ال سی های زیمنس، دلتا، کینکو، فتک به همراه HMI های این برندها، آموزش نرم افزارهای SIMATIC Manager، TIA Portal، Factory I/O، آموزش شبکه های پیشرفته اترنت، پروفیباس و پروفینت و… اشاره نمود.

برای یک شروع قدرتمند در رشته plc ابتدا می بایست اموزشهای آکادمیک را بگذرانید از این رو ما در اموزشگاه عسکری خنج با بکارگیری تجهیزات گران قیمت و کاربردی شبیه سازی تجهیزات صنعتی را در کارگاه آموزشگاه برای شما انجام داده ایم و با آموزش کابردی توسط اسایتد خبره که تجربه بالایی در صنعت برق دارند این نوید را به شما می دهیم که وارد بهترین مرکز آموزش PLC کشور می شوید و نتیجه صد در صد را خواهید گرفت.

معرفی مجتمع آموزشی عسکری

مجتمع آموزشی فنی و حرفه ای آزاد عسکری خنج دارنده پروانه تاسیس از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور فعالیت خود را از سال 1394 آغاز نموده است و با داشتن سابقه ای درخشان در عرصه آموزش های فنی و حرفه ای و ارائه مهارت های اخصصی دیپلم ، سعی نموده است گامی در راستای مهارت آموزی و اشتغال زایی متناسب با نیاز بازار کار بردارد.

گواهینامه هایی که در پایان دوره های آموزشی به کارآموزان اعطا می گردد، از طرف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صادر می گرددکه علاوه بر به همراه داشتن مزیت های شغلی، بین المللی و قابل ترجمه و قابل ارائه به سایر کشورهای دنیا می باشد.