تعمیرات پکیج

اطلاعات دوره:

کد استاندارد: 48/969/478 دپارتمان:

توضیحات دوره:

دوره آموزش تعمیرات پکیج ، شامل همه مواردی است که برای بازار کار نیاز دارید. یعنی پکیج های ایرانی مثل بوتان و ایران رادیاتور و همه انواع پکیج های خارجی را که دارای استفاده زیاد در بین خانواده های ایرانی هستند را شامل می شوند تا شما کارآموزان عزیز بعد از گذراندن دوره بتوانید در کمترین زمان ممکن وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنید.

از جمله مهمترین موارد مطرح شده در دوره آموزش تعمیر پکیج را می توان به معرفی، عیب یابی و نحوه رفع ارور یا خطاهای پکیج های مختلف، دلایل روشن نشدن پکیج، خرابی برد، خرابی انواع سنسورها، خرابی شیر اطمینان و دیگر قطعات آن ها خواهند بود که به صورت کاملا عملی به آموزش آن ها می پردازیم.

علاوه بر موارد بالا، به آموزش تعمیر برد پکیج نیز پرداخته می شود. با توجه به اینکه برد، اصلی ترین قطعه در تمامی پکیج ها می باشد، در این دوره به صورت تخصصی این قطعه و نحوع عملکرد آن توضیح داده می شود و مشکلات مربوط به آن با جزئیات بیشتری بررسی می شود.

یادگیری صرفاً نشستن در کلاس درس نیست، دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری و زمینی یک تجربه آموزشی عملی منحصر به فرد را تحت نظارت اساتید واجد شرایط ، به شما ارائه می دهد.

در حالی که نصب پکیج های مدرن آسان تر شده است، توانایی عیب یابی موثر و تعمیرات پکیج دشوارتر شده است. این دوره شامل تمامی تکنیک های عیب یابی و تعمیر است که شما را قادر می سازد با درک کاملی از عملکرد پکیج های ترکیبی و سیستمی ، علائم خرابی در پکیجهای مختلف ، نحوه تعویض قطعات طبق دستورالعمل سازنده ، سرویس دهی تمامی اجزای پکیج و …. به طرز ماهرانه ای به تعمیرات پکیج تسلط پیدا کنید. این دوره بصورت تضمینی در تعمیرگاه مجهز برگزار می شود و آموزش تعمیر همه برندهای پکیج زمینی و دیواری ایران رایاتور، بوتان و… به همراه آموزش تعمیر آبگرمکن را دربرمی گیرد.

معرفی مجتمع آموزشی عسکری

مجتمع آموزشی فنی و حرفه ای آزاد عسکری خنج دارنده پروانه تاسیس از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور فعالیت خود را از سال 1394 آغاز نموده است و با داشتن سابقه ای درخشان در عرصه آموزش های فنی و حرفه ای و ارائه مهارت های اخصصی دیپلم ، سعی نموده است گامی در راستای مهارت آموزی و اشتغال زایی متناسب با نیاز بازار کار بردارد.

گواهینامه هایی که در پایان دوره های آموزشی به کارآموزان اعطا می گردد، از طرف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صادر می گرددکه علاوه بر به همراه داشتن مزیت های شغلی، بین المللی و قابل ترجمه و قابل ارائه به سایر کشورهای دنیا می باشد.